+4.0745.319.855 | Bran, Predelut, Nr. 111, Brasov

Ne gasiti si pe:

Termeni si conditii

Tarife si modalitati de plata:

 Toate preturile exprimate pe site au atat TVA 9% inclus cat si taxa de statiune inclusa si sunt valabile pentru 1 noapte de cazare a :

  • doua persoane in cazul camerelor duble sau 2 adulti si 1 copil mai mic de 5 ani
  • doi adulti si un copil mai mare de 5 ani sau 3 adulti in cazul camerelor triple.
  • doi adulti si 2 copii sau 4 adulti in cazul suita cu 2 dormitoare

Aceste preturi NU includ Micul Dejun, acesta fiind un serviciu taxat suplimentar.

Conditii de cazare copii:

  • de pana la 5 ani – cazare si mic dejun gratuit
  • copii intre 6 si 12 ani – se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră
  • copii peste 12 ani – se percepe tarif normal de adult

Este acceptată plata cu:

  • numerar ( RON )
  • cărți de credit ( Visa, Master Card, Maestro )
  • Transfer bancar
  • Card / voucher de vacanta

Rezervari, Anulare rezervari, neprezentare, modificare si penalizare:

Rezervarile PROVIZORII se fac in urma solicitarii scrise pe e-mail, mesaj text, whatsApp si in urma unui apel telefonic pe numarul +4 0745319855.

Rezervarile efectuate devin valide numai dupa confirmarea in scris a disponibilitatii locurilor de cazare solicitate si respectiv, dupa plata intr-un interval de 48 h a avansului.

Contravaloarea avansului reprezinta prima noapte de cazare si este NERETURNABIL! Dacă plata avansului este mai mare decat contravaloarea primei nopti de cazare si rezervarea este anulată înainte cu 10 zile de data sosirii, nu va exista nici o taxa incepand cu a doua noapte. Dacă rezervarea este anulată mai târziu de 7 zile sau în caz de neprezentare, se va încasa 100% contravaloarea avansului transferat.

Rezervările fără avans trebuiesc confirmate cu o zi inainte de data sosirii si efectuat check-in-ul pana orele 14:00 in ziua cazarii. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de anulare.

Politica hotelului este de a nu returna contravaloarea cazării în cazul plecării înainte de termenul de rezervare.

In cazul pachetelor turistice, rezervarea se garantează din momentul achitării unui avans de 30% din valoarea totală. Pentru pachetele speciale de Crăciun, Revelion, Paște sau alte oferte speciale, avansul reținut va fi de 50% din valoarea pachetului. Avansul nu este returnabil în cazul anulării pentru oferte și pachete!

Check in/check out:

Ziua incepe la ora 14:00, ora check-in si se termina la ora 11:00, ora check-out.

In momentul cazarii, toti oaspetii au obligatia, de a prezenta receptionerului actul de identitate propriu si, dupa caz, al copiilor: cartea de identitate, pasaportul si, dupa caz, certificatul de nastere (in cazul copiilor), a voucher-ului (in cazul turistilor cu sejurul comandat la o agentie de turism) si de a completa fisa de turist. Pensiunea isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte de identitate.

Daca rezervarea nu a fost achitata partial/integral, restul de plata/plata integrala a sejurului se face in momentul check-in-ului.

Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea pensiunii din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumita camera, un anumit etaj, camere alaturate etc. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.

La solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații se pot aplica conform practicii internaționale tarife speciale pentru rămânerea după ora 11:00 IN CAMERA- CHECK-OUT.

Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje gratuit timp de 24 de ore.

Reguli interne:

Parcarea pensiunii este gratuita si in limita disponibilitatii.

Accesul la sala de ping-pong este gratuit.

NU ne asumam responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta pensiunii.

Pensiunea dispune in fiecare camera de casete de valori/seif. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia pensiunii nu este responsabila de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate.

In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare pensiuneiere, tip minibar, destinate exclusiv pastrarii bauturilor specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele minibar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii.

Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta pensiunii si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de pensiune este strict interzisa. Pensiunea isi rezerva dreptul de a evacua din pensiune persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.

Nu este permisa parasirea restaurantului cu bauturi si/sau produse alimentare pe durata sejurului. In cazurile exceptionale (medicale), oaspetii se vor se adresa sefului de sala sau managerului de restaurant.

Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti, in camerele de pensiune sau spatiile comune, pensiunea isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.

Recomandam tinuta decenta si respect, in restaurant si receptia pensiunii, atat fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personalul pensiunii.

Fumatul nu este permis in camere. Pensiunea dispune de spatii special amenajate.

Clientul este răspunzator față de pensiune pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala / intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.

Animale de companie:

NU este permis accesul cu animale de companie!

Conduita Turistilor si a Clientilor

Pensiunea isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela in incinta, dependintele si spatiile de prestari servicii.

Clientii si turistii vor respecta normele de conduita ale unitatii, precum si prevederile Legii nr. 61 / 1991 republicata cu modificarile si completarile ulterioare privind sanctionarea faptelor de incalcare a unor norme de convietuire sociala, a ordinii si linistii publice.

In virtutea acestei prerogative, pensiunea isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc atingere imaginii pensiunii sau deranjeaza alti clienti ai pensiunii.

De asemenea, in baza unei liste intocmite in functie de antecedentele negative a unor turisti sau clienti, pensiunea isi rezerva dreptul de a refuza o noua cazare a turistilor sau clientilor care in sejururi anterioare au dat dovada de comportament inadecvat, necorespunzator si prin aceasta au creat un disconfort altor clienti sau turisti ai unitatii de cazare, si/sau au adus prejudicii de orice natura unitatii de cazare. In situatia in care din orice motiv acestor clienti sau turisti li s-a efectuat o rezervare de sejur, pensiunea va proceda la anularea sejurului si va inapoia sumele aferente cazarii si a altor facilitati (in situatia in care s-au contractat) puse la dispozitie de unitatea pensiuneiera.

Program funcționare receptie si bar, program servire mic dejun:

Receptie:

  • Cazarea se face începând cu ora 14.00 pana la ora 18:00
  • Eliberarea camerelor se face până în ora 11:00

Bar:

  • Barul functioneaza in intervalul 8:00 – 16:00

Mic dejun:

  • Micul dejun se serveste zilnic intre orele 8:00 si 10:00

Fidelizare:

Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.

Clauze finale:

Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de PENSIUNEA OANA BOUTIQUE a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.

Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.